Заступники директорів з НВР запрошуються взяти участь
Веб-квест - це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.
Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Веб-квест - це ситуація з чіткими ролями всіх учасників.
у Веб-квесті
Етапи проведення веб-квесту:
І етап: з 24 по 28 жовтня 2016 року – ознайомлення з темою та завданнями;
ІІ етап: 29 жовтня по10 листопада 2016 року – робота з Інтернет джерелами для вдосконалення використання інформаційного простору мережі Інтернет та розширення сфери творчої діяльності заступників директорів з НВР.
ІІ етап: 29 жовтня по10 листопада 2016 року – робота з Інтернет джерелами для вдосконалення використання інформаційного простору мережі Інтернет та розширення сфери творчої діяльності заступників директорів з НВР.
Веб-квест - це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах. Шлях до мети повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на сукупності зібраної інформації.
Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Веб-квест - це ситуація з чіткими ролями всіх учасників.
Методичний веб-квест — інноваційна форма роботи з педагогічними
працівниками, що дає змогу створити інформаційний простір, де кожен педагог
може самостійно набувати знань і навичок, сприяє підвищенню його фахової
майстерності.
Методичний
веб-квест - це дидактична
структура, в рамках якої методист - тьютор формує пошукову діяльність тих, хто
навчається, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час. Він перестає
бути «джерелом знань», а створює необхідні умови для їх пошуку. Ця діяльність
перетворює педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності в її активних
суб’єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу «добування» знань, а й
відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію.
Квест поєднує в собі ідеї
проектного методу та ігрових технологій. Це інтерактивний процес, під час якого
педагоги самостійно добувають необхідні знання.
Веб-квест містить такі основні елементи:
·
вступ, у якому обов’язково вказуються терміни проведення роботи і надається
вихідна ситуація або завдання;
·
посилання на ресурси мережі, у яких міститься необхідний для веб-квесту
матеріал: електронні адреси, тематичні форуми, книги або методичні посібники з
бібліотечних фондів;
·
поетапний опис процесу виконання завдання з поясненням принципів обробки
інформації, додатковими супровідними питаннями, причинно-наслідковими схемами,
таблицями, діаграмами, графіками та ін.;
висновки, які мають містити приклад оформлення результатів виконання
завдання або їх презентації, шляхи подальшої самостійної роботи із зазначеної
теми і галузі практичного застосування отриманих результатів і навичок.
Ключовим розділом будь-кого веб-квесту
являється детальна шкала критеріїв оцінки, спираючись на яку, учасники проекту
оцінюють самих себе, товаришів по команді. Цими ж критеріями користується і
учитель та методист.
Веб-квест є комплексним завданням, тому оцінка його виконання повинна
ґрунтуватися на декількох критеріях, орієнтованих на тип проблемного завдання і
форму представлення результату.
Отже, сучасні освітні
інформаційні технології - це потужний стимул, який дозволяє підвищувати фаховий
рівень педагогів, розвивати творчу
активність, сприяє розвитку навичок
самостійного отримання знань. Самостійна робота педагогів за технологією
веб-квесту носить творчий характер, так як виконується в атмосфері
співробітництва і високої мотивації до успіху з реальними, наочними і
відчутними плодами власної праці. Використання ІКТ надає великі можливості для
суттєвого покращення науково-методичної роботи з педкадрами, що в
свою чергу веде до підвищення якості навчального процесу, рівня засвоєння
знань, інтересу до навчального процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар